Op zoek naar een boeiende carrièrekans waar je jouw financiële expertise kunt delen met onze collega’s en MKB klanten? Bij Box5 Administratie & Belastingadvies zoeken wij een financieel administratief medewerker die deel gaat uitmaken van een administratiekantoor met een informele werksfeer. Ben jij de persoon die naast het vakinhoudelijke werk bij wil dragen aan het succes en de groei van ons jonge bedrijf in Apeldoorn?
Wat ga je doen?
Als financieel administratief medewerker verricht je allerlei soorten administratieve- en fiscale werkzaamheden en ben je aanspreekpunt voor onze klanten. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de boekhouding en administratie van de klant up-to-date is en verzorg je alle voorkomende belastingaangiften. Dit doe je met een resultaatgerichte en enthousiaste werkhouding. In plaats van alleen naar het afgelopen boekjaar te kijken, denk je ook met de klanten mee over de toekomst. Het is belangrijk dat je weet wat er speelt in de regio en je bent naast de verantwoordelijke voor de administratie een sparringpartner voor je eigen klanten.
Je bent verantwoordelijk voor het verwerken en controleren van boekhouding en administraties. Je stelt zelfstandig jaarrekeningen, aangiften omzet-, inkomsten- en vennootbelasting op voor MKB-bedrijven of bereidt deze voor.
Waar ga je werken?
Box5 Administratie & Belastingadvies is een jong en professioneel boekhoudkantoor. We onderscheiden ons door een persoonlijke en informele aanpak. Onze MKB-bedrijven komen voornamelijk uit Apeldoorn en omstreken. Voor Box5 is het belangrijk onze klanten te helpen bij het succesvol maken van een onderneming en dat succes ook te behouden. Deskundig, klantgericht, betrouwbaar, georganiseerd en eigenwijs zijn 5 kernwaarden die typerend zijn voor Box5. Jouw positieve houding en omgang met onze klanten is net zo belangrijk als jouw affiniteit met cijfers en vakinhoudelijk kennis.
Wie ben jij!?
Wij zijn op zoek naar een klantgerichte collega die met een scherp ook voor detail en goede communicatieve vaardigheden een aanvulling is voor ons team. Je werkt accuraat, bent analytisch en integer.
Daarnaast heb je:
- een afgeronde opleiding in de richting van financiën of boekhouding;
- goede kennis van boekhoudkundige principes en relevante wet- en regelgeving;
- bij voorkeur relevante werkervaring bij een administratie/belastingadvieskantoor;
- kennis van en/of ervaring met verschillende boekhoudsoftware (Snelstart, Exact Online) en MS Office.
Wat bieden wij?
- Een werkplek met fijne collega’s en een omgeving waar volop ruimte is voor vakinhoudelijke en persoonlijke groei.
- Een contract van 32-40 uur voor bepaalde tijd met uitzicht op een vaste aanstelling.
- Een passend salaris (Bruto € 2.500 – € 3.500 op basis van een fulltime dienstverband) afhankelijk van kennis en werkervaring.
- Een reiskostenvergoeding.
- Een laptop en telefoon voor zakelijk gebruik.
- Goede balans tussen werk en privé.
- Leuke teamuitjes en activiteiten.
Solliciteren
Heb je interesse in deze kansrijke functie en wil je solliciteren? Mail dan je cv en motivatie naar werken@box5belastingadvies.nl. Wij nemen vervolgens snel contact met je op.
Heb je nog vragen over de functie neem dan contact op met Elroy van den Brink, 055-3032800 of via het genoemde emailadres. Hij vertelt je graag meer over deze vacature!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.